loading...
مقالات پزشکی
پزشکان بازدید : 39 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (3)

قرص آل آرژنین

 

 

با مجوز وزارت بهداشت ایران به شماره : ۵۷۲۶ و پروانه ساخت ۱۰۳۰۲/۱۱

جدیدترین محصول با کاراییهای قابل توجه :

۱- طولانی شدن زمان انزال : در واقع این محصول پس از گذشتن یک سوم دوره از مصرف امکان کنترل زمان انزال را به فرد مصرف کننده میدهد
۲- سفت شدن ونعوظ : این محصول دارای مواد Optimum Growth است که ۱۰ دقیقه پس از مصرف این ماده در بدن آزاد شده و باعث ایجاد سفتی و نعوظ (شق شدن) آلت میشود و درواقع از این لحاظ کارایی سیالیس و ویگرا را دارد

۳- تقویت میل جـنـسـی : این قرص دارای مواد Protein Metabolism که تامین کننده قوای جنسی جهت نزدیکی است

۴- افزایش سایز آلـتـ : قرص ال آرژنین با ترکیبات خاص خود با تاثیر گذاری بر روی بافتهای کاور نوزومی آلت و خون رسانی به همه بافتهای اندام تناسلی باعث حجیم شدن آلت شده و عنوان یکی از بهترین مکمل های افزایش سایز را به خود اختصاص داده است ( البته لازم به ذکر ایت هر مکمل خوراکی به تنهایی افزایش دهنده نمیباشد و حتما باید همراه با تمرین و ماساژ یا استفاده از دستگاه توام باشد )

· دارای تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران به شماره: ۵۷۲۶ و پروانه ساخت ۱۰۳۰۲/۱۱
· دارای گواهینامه HACCP
· دارای گواهینامه ISO 22000:2005
· دارای گواهینامه
ISO 9001:2000

قرص آل آرژنین

· محصول کانادا و بسته بندی تحت شرایط کامل کنترلی ایران

ترکیبات قابل ارائه محصول جهت متخصصین:
ال-آرژنینهیدروکلراید ، میکرو کریستالین سلولز ، پی وی پی ، منیزیم استئارات
روش مصرف :
روزانه یکعدد قرص همراه یک لیوان آب و بین وعده های غذایی برای تاثیر گزاری بلند مدت و قبل از هر بار نزدیکی برای تاثیر گزاری آنی استفاده میشود البته تاثیر گزاری آنی نیز پس از تاثیر محصول در بدن است


قرص آل آرژنین

 

موارد منع مصرف:


این فرآورده در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی توصیه نمیشود

حریم شخصی

قیمت :450000 ریال




منبع:
http://zendegishirin.mihanblog.com
برچسب ها قرص ال آرژنین ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1391/07/09 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من خسته نباشي وبلاگ خوبي داري
اگر دوست داشتي با هم تبادل لينک کنيم من رو به اسم (بازي آنلاين فلش) لينک کن و به سايت من بيا و در قسمت پايين سايت (تبادل لينک) رو بزنيد و لينک خودتون رو ارسال کنيد و من هم ببينم لينک من رو گذاشتيد تائيد ميکنم

ممنون دوست من

بازي آنلاين فلش

www.baziflash.ir

شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/09 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

یک کارت شارژ 1000 تومانی مجانی بگیرید

سلام دوست عزیز شما با قرار دادن لینکه سایت بنده در قسمت لینک دوستان وبلاگتون یک کارت شارژ 1000 تومانی ایرانسل از من هدیه بگیرید

بابت راست بودنه این نوشته من به آدرس زیر مراجعه کنید
http://forum.persiantools.com/t301684.html
لطفا بعد از قرار دادن لینک سایت

خرید کارت شارژ
www.newcharge.ir

ویا به ایمیل hossputer7@gmail.com یک ایمیل بزنید و در ایمیل آدرس وبلاگتونو نیز درج کنید تا در کمتر از 24 ساعت براتون کد شارژ رو ارسال کنم.


و یا به شماره موبایل 09363319562 یک اس ام اس حاوی لینک وبلاگه خود را بعد از قرار دادن لینک بفرستید تا در کمتر از 12 ساعت کد شارژ 1000 تومانی ایرانسل برای شما ارسال شود

در آخر تایید کنم که منظوره بنده برای درج لینکه سایت من برای همیشه در لینک دوستان شما دوست گرامی است

و لطفا این نظر رو پاک کنید و به اشتراک نزارید

با تشکر از همکاری شما منظره جواب شما هستم

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/09 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

ادکلن مردانه دیزل (Diesel)

عطری کاملا متفاوت و با گرایشی استثنائی و کاملا مدرن و احساس آزادی مطلق و راحتی فراموش نشدنی همه و همه در این محصول نهفته است. مخصوص افرادی که خواستار توجه می باشند.

اطلاعات تکمیلی و نحوه خرید این محصول جالب رو میتونید از لینک زیر مشاهده کنید:

http://zarbid.com/product.php?id=190


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 842
  • بازدید کلی : 12,333