loading...
مقالات پزشکی
پزشکان بازدید : 12 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

یکی از خوانندگان سوال کرده اند که: «من تا كنون سه بار زايمان كرده ام و آخرين بچه خود را بدون سزارين بدنيا آورده ام. در نتيجه اين مسئله، من متوجه تغيير اندازه در واژن خودم شده ام كه متاسفانه اين امر باعث شده ، در هنگام معاشقه احساس شرمساري بكنم چراكه حس ميكنم واژن من بسيار گشاد شده است. آيا اين مسئله بعد از زايمان مرتب يک امر همگاني مي باشد؟ من خيلي خجالت ميكشم كه در مورد اين مسئله از كسي سوال بپرسم. لطفا بگویيد آيا راهي براي به حالت قبل در آوردن واژن وجود دارد؟»

شما نوشته ايد كه خجالت ميكشيد كه معاشقه داشته باشيد تنها بخاطر اينكه احساس گشادي در واژن ميكنيد.حال بايد از شما پرسيد كه آيا اين چيزي نيست كه شريك شما به شما گفته يا بخاطر معاينه هاي شخصي خودتون از واژن اينطور نتيجه گرفته ايد؟ يا حتي خواستيد با وارد كردن انگشت بداخل واژن ميزان گشادي اون رو حدس بزنيد و اينكار رو زمانيكه در شرايطي بوديد كه ماهيچه هاي واژن باز بوده اند انجام داده ايد؟ يا اينكه آسان قرار گرفتن پنبه هاي مخصوص قاعدگي در داخل واژن باعث شده شما چنين نتيجه اي بگيريد؟



منبع:
http://www.3-m.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 1,053
  • بازدید کلی : 12,544