loading...
مقالات پزشکی
پزشکان بازدید : 13 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
قیمت خودرو ۹ مهر ۹۱
يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 8070
 

نام کارخانه نام خودرو قیمت نمایندگی قیمت بازار
ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ ۱۶۱۸۷۰۰۰۰ ۲۲۰۰۰۰۰۰
ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۱۸۲۱۵۰۰۰۰ ۲۵۵۰۰۰۰۰۰
ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۶ ۲۰۸۱۲۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰۰۰۰
ایران خودرو پژو ۲۰۶ صندوق دار V۲۰ ۱۴۵۶۹۰۰۰۰ ۲۱۰۰۰۰۰۰۰
ایران خودرو پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک ۲۲۷۶۱۰۰۰۰ ۳۶۰۰۰۰۰۰۰
ایران خودرو پژو ۴۰۵ ۱۶۰۰۰۰۰۰۰ ۱۷۵۰۰۰۰۰۰
ایران خودرو پژو پارس سال ۲۰۴۸۱۰۰۰۰ ۲۳۵۰۰۰۰۰۰
ایران خودرو تندر ۹۰ مدل E۲ ۱۷۵۴۰۰۰۰۰ ۲۳۲۰۰۰۰۰۰
ایران خودرو سمند ال ایکس ۱۷۱۸۷۹۰۰۰ ۱۸۰۰۰۰۰۰۰
تویوتا پرادو ۱۲۸۰۰۰۰۰۰۰ ۱۸۵۰۰۰۰۰۰۰
تویوتا کرولا ۵۶۰۰۰۰۰۰۰ ۸۰۰۰۰۰۰۰۰
تویوتا یاریس هاچ‌بک ۴۶۰۰۰۰۰۰۰ ۵۴۰۰۰۰۰۰۰
ساپپا تیبا ۱۲۸۵۸۰۰۰۰ ۱۵۵۰۰۰۰۰۰
سایپا ۱۱۱-SX ۱۰۶۴۲۰۰۰۰ ۱۲۲۰۰۰۰۰۰
سایپا ۱۳۱ -SX ۱۰۴۴۰۰۰۰۰ ۱۱۴۰۰۰۰۰۰
سایپا ۱۳۲-SX ۱۰۰۴۱۰۰۰۰ ۱۲۳۰۰۰۰۰۰
سایپا تندر ۹۰ مدل E۲ ۱۷۵۴۰۰۰۰۰ ۲۳۷۰۰۰۰۰۰
سایپا تیانا ۸۰۴۱۰۰۰۰۰ ۹۰۰۰۰۰۰۰۰
سایپا ماکسیما دنده اتوماتیک ۵۸۸۹۰۰۰۰۰ ۷۲۰۰۰۰۰۰۰
سایپا مگان اتوماتیک ۲۰۰۰ سی‌سی ۳۷۲۱۰۰۰۰۰ ۵۱۰۰۰۰۰۰۰
کیا اسپورتیج ۷۴۴۰۱۹۰۰۰ ۱۰۳۰۰۰۰۰۰۰
کیا موهاوی ۹۸۳۴۷۹۰۰۰ ۱۱۲۰۰۰۰۰۰۰
مزدا مزدا ۲ ۳۶۵۰۰۰۰۰۰ ۴۱۰۰۰۰۰۰۰
مزدا مزدا ۳ ۵۴۰۰۰۰۰۰۰ ۷۵۰۰۰۰۰۰۰
هیوندایی I۲۰ ۴۰۳۰۰۰۰۰۰ ۴۶۰۰۰۰۰۰۰
هیوندایی I۳۰ ۵۰۱۰۰۰۰۰۰ ۵۷۰۰۰۰۰۰۰
هیوندایی آزرا گرانجور ۹۰۰۰۰۰۰۰۰ ۱۱۸۰۰۰۰۰۰۰
هیوندایی جنسیس ۱۱۰۸۰۰۰۰۰۰ ۱۳۰۰۰۰۰۰۰۰
هیوندایی سوناتا ۷۵۱۵۰۰۰۰۰ ۹۴۰۰۰۰۰۰۰

پزشکان بازدید : 14 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)




نمایش قیمت زنده و لجظه به لحظه طلا، سکه و ارز

 

تاریخ : 20:31:00 91/07/09
5068000 طلا بازار تهران
5068000 پیش بینی
1772.1 اونس طلا
34.59 نقره
11600000 سکه طرح قدیم
11670000 سکه طرح جدید
5810000 نیم سکه
2910000 ربع سکه
48000 پوند-بازارتهران
39100 یورو-بازارتهران
1169952 گرم 18 عیار
8100 درهم امارات
1559547 گرم 24 عیار
1540000 سکه گرمی

 

زمانی که کادر قرمز روی بازار تهران است مظنه مربوط به روز گذشته است.
منبع: اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران
پزشکان بازدید : 4 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

توصیه وزیراقتصاد به مردم برای کسب سود

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام سودآور بودن بازار سرمایه به مردم توصیه کرد، حتما برای حضور در این بازار با مشورت و کسب آگاهی اقدام به سرمایه گذاری کنند تا منتفع شوند در غیر این صورت متحمل زیان خواهند شد.

یک‌شنبه 9 مهر 1391 ساعت 15:44

 

 

به گزارش پارس به نقل از فارس، سید شمس الدین حسینی گفت: از سالهای 1387 یا 2008 میلادی به بعد که شروع بحران مالی دنیا بوده است بورس اوراق بهادار تهران یکی از 2-3 بورسی بوده که بالاترین بازدهی را در جهان داشته است.

وی با اشاره به اینکه بورس با فراز و نشیب هایی هم همراه است افزود: سال 89 بازدهی بورس بیش از 80 درصد رشد را نشان می داد که این در نوع خود بسیار فوق العاده بود اما در سال 90 علی رغم اینکه بازار بورس مثبت بود اما رشد سال 89 را نداشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: بورس در سال 91 هم روند خوبی را دنبال کرده و این بدان معناست که شاخص طی اردیبهشت و خرداد به 27 هزار واحد رسیده بود و مهمتر از آن حجم معاملات در حد بسیار خوبی بود اما در دو ماه تیر و مرداد شاخص روند نزولی پیدا کرد و اما در حال حاضر به بالاترین سطح خود که رسانه ها از آن به عنوان رکورد شکنی 46 ساله بورس یاد می کنند رسیده است.

حسینی با تاکید بر ظرفیتهای بالای اقتصاد کشورمان گفت: این ظرفیتها با مواجهه با ناملایمات ممکن است مدتی کند شوند اما پس از برطرف شدن موانع و حاکم شدن شرایط مناسب به وضعیت قبلی خود بازگشته و روند رشد را در پی خواهند گرفت.

وی در پایان با اعلام سودآور بودن بازار سرمایه و تشویق مردم برای حضور در آن توصیه ای هم داشت.

وزیر اقتصاد به مردم توصیه کرد: حتما برای حضور در این بازار با مشورت و کسب آگاهی اقدام به سرمایه گذاری کنند تا منتفع شوند در غیر این صورت متحمل زیان خواهند شد.

وی در ادامه توصیه خود نیز تاکید کرد: سرمایه گذاران نه به دلیل کاهش شاخصها از بازار خارج شوند و نه در شرایط مثبت بودن شاخصها وارد بازار شوند و تصور نکنند هر معامله ای را می توانند انجام دهند و منتفع شوند اما با مشورت می توانند از شرایط رونق و سودآوری بورس نهایت بهره را ببرند.

پزشکان بازدید : 12 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
يك عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس، از تهيه طرحي دو فوريتي براي ممنوعيت فروش آزاد ارز در بازار خبر داد.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه آذربايجان غربي، نادر قاضي‌پور در جمع خبرنگاران، با انتقاد از فروش ارز دولتي خاطرنشان كرد: در طرح دو فوريتي كه يكشنبه هفته آينده در مجلس مطرح مي‌شود بحث ممنوعيت فروش آزاد ارز در بازار به راي گذاشته خواهد شد.

وي گفت: مسائل درياچه اروميه بايد با حساسيت كاربردي بيشتري از سوي مسئولان دنبال شود.

نماينده مردم اروميه با تاكيد بر لزوم جذب اعتبارات مطرح شده در خصوص احياي درياچه اروميه خاطرنشان كرد: براي احياي درياچه اروميه بايد همه‌ي مسئولان همدل و هماهنگ با يكديگر عمل نمايند.

اين عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس بر فعال‌سازي هر چه بيشتر شهرك‌هاي صنعتي استان تاكيد كرد.

قاضي‌پور با تاكيد بر لزوم ارائه به‌موقع بودجه كشور در سال جاري خاطرنشان كرد: شفافيت و ارائه به‌موقع بودجه يقينا خير و بركات فراواني براي كشور دارد.

وي با اشاره به وقوع زلزله اخير در آذربايجان تاكيد كرد: با توزيع مناسبت اعتبارات بايد هر چه سريعتر به آسيب‌ديدگان كمك شود تا با ورود فصل سرما آسيب بيشتري به آنها نرسد.

قاضي‌پور با اشاره به اينكه آذربايجان يكي از مناطق كم‌برخوردار كشور است، گفت: بايد اعتبارات بيشتري براي اين منطقه اختصاص يابد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: تنها مقامي كه در كشور در رابطه ارتباط با آمريكا تصميم مي‌گيرد مقام معظم رهبري هستند كه تمامي مسئولان و قواي سه‌گانه با تدبيرهاي ايشان عمل مي‌كنند و قانون اساسي هم فصل‌الخطاب نهايي براي تمامي اركان نظام و قواي سه‌گانه است.

اين عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس تاكيد كرد: با تمام وجود از پرچم و خاك ميهن اسلامي به عنوان يكي از سربازان رهبر معظم انقلاب از آذربايجان براي توسعه‌ي منطقه و كشور خود دفاع مي‌كنم.

پزشکان بازدید : 14 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
عليرغم افزايش صعودي نرخ دلار در بازار غير رسمي ، همچنان در مرکز مبادلات ارزي دلار برپايه 2 هزار و 449 تومان معامله مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران حاضر در مرکز مبادلات ارزي، با وجود سير صعودي نرخ ارز به ويژه دلار در بازار آزاد مسئولان اميدوارند با تداوم عرضه ارز از طريق اين مرکز مبادلاتي مقاومت بازار آزاد به زودي شکسته شود به طوري که نرخ آزاد در بازار ارز به تعادل رسيده و باعث جلوگيري از افزايش حبابي قيمت ارز شود.

صد کريمي سخنگوي مرکز مبادلات ارزي با اشاره به کاهش نرخ ارز در بازار غير رسمي افرود : بزودي نرخ ارز در بازار آزاد با تداوم عرضه دلار از طريق اين مرکز به متقاضيان گروه هاي کالايي شکسته خواهد شد.

بر اساس اين گزارش، امروز نرخ هر دلار آمريکا براي مبادله در مرکز مبادلات ارزي 2 هزار و 449 تومان تعيين شده است که نسبت به روز گذشته افزايش کمي داشته است اما اين نرخ يک نرخ متعادل براي تغيير نياز ارزي متقاضيان است که مسئولان بانک مرکزي معتقدند با تداوم عرضه ارز از طريق اين مرکز به طور حتم مقاومت بازار آزاد شکسته مي شود./س

پزشکان بازدید : 22 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (1)
آشفتگی بازار ارز عمدی است!
 
 
 
تاریخ انتشار : يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: ۶۱۲۰۸
 
Share/Save/Bookmark
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به گزارشات مسئولان اجرایی کشور به مجلس به لحاظ ذخایر ارزی و فروش نفت مشکل آنچنانی نداریم، گفت: وضعیت نابسامان بازار ارز را ناشی از ناتوانی نمی دانم بلکه بازار مدیریت نمی شود و رئیس جمهور تعمدا بازار را آشفته نگه داشته است.

به گزارش ندای انقلاب، الیاس نادران در گفتگو با مهر، با ابراز تاسف از افزایش لحظه ای قیمت دلار در بازار به رغم پیگیری های انجام شده و انتقادات به نابسامانی های موجود بازار ارز، اظهارداشت: واقعا نمی دانم آقای احمدی نژاد چه فکری در سر دارد؟ چه برنامه ای دارد و توقعش از نظام چیست و چطور قرار است این نابسامانی را مدیریت کند.

وی ادامه داد: من وضعیت موجود را حمل بر بی عرضگی و ناتوانی نمی دانم، به نظرم کاملا برنامه ریزی شده است .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: موضوع این است که این بازار تعمدا مدیریت نمی شود، با توجه به گزارشاتی که مسئولان اجرایی به مجلس ارائه کردند ما از لحاظ ذخایر ارزی و فروش نفت مشکل آنچنانی نداریم که این وضعیت در پی آن به وجود آید.

نماینده تهران تاکید کرد: بخش اعظم مشکل امروز بازار ما به اراده دولت برمی گردد که بازار را آشفته نگه داشته است. واقعا نمی دانم چه پیش خواهد آمد؟ بهتر است آقای احمدی نژاد از برنامه های خود به مردم بگوید تا آنها قضاوت کنند.

نادران با اشاره به قیمت امروز دلار با تاسف گفت: آقایان گفته اند نمی گذارند قیمت دلار به سه هزار تومن برسد!

پزشکان بازدید : 13 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

    www.shahrekhabar.com/ - Translate this page
    شهرخبر - سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه به لحظه از ... آخرین اخبار روز ، آخرین اخبار ، جدیدترین اخبار ، تیتر اخبار ، آخرین اخبار ایران ، اخبار ...
    سایت گل - جدیدترین اخبار و تحلیلهای فوتبال - Goal.com
    www.goal.com/iran/ - Translate this page
    اخبار فوری. خبرهای مهم. همه اخبار روز». یکشنبه 30 سپتامبر 2012. 19:27 -. گزارش تصويري از پيروزي نوجوانان بر استراليا. 19:16 -. ايران 5- استراليا 1/ نوجوانها ...
    خبر پو , جستجوگر خبر و نیاز روز , آخرین اخبار ایران و جهان
    www.khabarpu.com/ - Translate this page
    خبر پو,جستجوگر خبر و نیاز روز,جدیدترین اخبار ایران و جهان,مرجع خبر گزاری ها,سایت های خبر ... آخرین اخبار و مطالب واحد مرکزی خبر,www.iribnews.ir,سایت واحد خبر ...
    اخبار
    www.inroozha.com/ - Translate this page
    پرتال اطلاع رسانی، عمومی و سرگرمی نیک صالحی ، خبر ، سبک زندگی ، تفریح ، ورزش ، بازی ... آخربن مطالب این بخش ... ویژگی جدیدترین دستاوردهای ارتش +تصاویر ...
    Tabnak.IR | تابناك
    www.tabnak.ir/ - Translate this page
    رفتار دولت در طرح جدید، حاکی از آن است که بیگمان، دولت نرخ سومی در بازار آزاد درست کرده است. ... و تحویل نخستین کشتی نفتکش چینی به ایران، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است. .... مهمترین خبر درباره ایران که از شب گذشته تاکنون بازتاب بسیار گستردهای در میان مطبوعات ... جديدترين اخبار پربازدید ها ...
    آخرین اخبار گجتی و فن آوری های روز دنیا
    gadgetnews.ir/ - Translate this page
    حدود یک ماه پیش در گجت نيوز خبر از انتشار بازی جدید Rovio دادیم و اکنون این بازی به صورت ... انتشار تصاوير و مشخصاتي از سريع ترين خودرو جهان Mclaren P1 ...
    عکس و خبر جدید از ازدواج هدیه تهرانی
    www.persianv.com/view/002785.php - Translate this page
    2 ژوئن 2007‎ – دانلود نوار ابزار اختصاصی پرشین وی برای دریافت اخبار جدید و داغ ○ رکوردهای جالب در نسخه ... درسهایی که "زشت ترین زن جهان" به دیگران آموخت + تصاویر ○ تیپ عجیب فاطمه .... چطور از خط چشم رنگی استفاده کنیم + مطلب کاربردی ...
    کنجکاو
    konjkav.com/ - Translate this page
    اخبار,خبر,مقاله,اخبار علمی,خبر علمی,مقاله علمی,تکنولوژی,سلامت,پزشکی,کامپیوتر ... مورچه ها كارگران سخت كوشي هستند، اما مطالعات جديد نشان ميدهد كه كار گروهي كليد ...
    Parseek News - اخبار فن آوری اطلاعات و ارتباطات
    news.parseek.com/IT/ - Translate this page
    پربیننده ترین خبرهای فناوری اطلاعات در دوازده ساعت گذشته ... مقاله / مجموعه نرمافزارهای امنیتی جدید مکآفی برای موبایل | مجله شبکه - هجده ساعت پيش. اخبار فناوری ...
    جدیدترین مطالب روز اینترنت Funny & News | Facebook
    www.facebook.com/jadidtarin - Translate this page
    جدیدترین مطالب روز اینترنت Funny & News. 321 likes · 22 talking about this.
    جدیدترین اخبار ایران و جهان
    3nasl.com/contents/news/ - Translate this page
    15+ items – یک شنبه ، 9 مهر 1391 | جستجو | تبلیغ | RSS تفکیکی ...
    آغاز فروپاشی گروهکهای مسلح
    دستور العمل جدیدی برای سقط جنین
    جدیدترین خبرها | خبر فارسی
    khabarfarsi.com/latest_news - Translate this page
    100+ items – یکشنبه ۰۹ مهر. مصادف با 30 Sep 2012. ساعت ۱۹:۴۵ به وقت تهران ...
    120 طرح پژوهشی در استان مرکزی تصویب شد    باشگاه خبرنگاران جوان
    خریداری 25 هزار تن خرما از نخلداران خوزستانی    باشگاه خبرنگاران جوان
    اخبار مربوط به افغانستان و هرات - جدید ترین خبر های
    afshagarheriy.blogfa.com/cat-1.aspx - Translate this page
    اخبار مربوط به افغانستان و هرات - جدید ترین خبر های - اين کشور هميشه تابان خواهد بود - مثل آفتاب در آسمان کبود (سرود ملی)
    جدیدترین مطالب پزشکی
    www.jaber1111.blogfa.com/ - Translate this page
    جدیدترین مطالب پزشکی - جدیدترین و به روزترین مطالب و اخبار وعجایب دنیای ... تا پيش از برگزاري كنفرانس خبري هيچكس نمي دانست كاني پس از عمل چه شكل و ...
    مجله اینترنتی ایساتیس - تازه ترین مطالب خبری ، علمی و فرهنگی
    www.portal.isatice.com/ - Translate this page
    بسیاری از مردم کنجکاو هستند تا از زندگی خصوصی ستارگان محبوبشان در دنیای هنر خبری کسب کنند. اینکه آنها با چه کسانی در رابطه هستند، کی ازدواج میکنند، کی ...
    نمایش جدیدترین مطالب همراه عکس
    www.wordpress98.com/.../نمایش-جدیدترین-مطالب... - Translate this page
    با عضویت در سامانه خبرنامه پیامکی همیار وردپرس از جدیدترین خبر ها از طریق گوشی ... ان بتوانید جدیدترین مطالب وب خود را همراه عکس بند انگشتی به نمایش در آورید .
    جدید ترین خبر ها و اخبار
    b30m.blogfa.com/ - Translate this page
    جدید ترین خبر ها و اخبار - جدیدترین خبر های سیاسی و علمی و فرهنگی و تفریحی.
    جدیدترین حواشی و خبرهای ایران و جهان در جذاب نیوز
    jazabnews.persianblog.ir/ - Translate this page
    9 ژوئن 2012‎ – جدیدترین حواشی و خبرهای ایران و جهان در جذاب نیوز · تبلیغات · جدیدترین حواشی و خبرهای ایران و جهان در جذاب نیوز · صفحه اصلی · آرشیو مطالب ...
    جدیدترین اخبار چلسی
    chelseanews.ir/post/tag/جدیدترین+اخبار+چلسی - Translate this page
    اختصاصی چلسی نیوز : با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات، شایعه ی جا به جایی بازیکنان، به موضوع داغ رسانه ها تبدیل می گردد. در این میان، قهرمان فصل ...
    جدیدترین مطالب : مجله اینترنتی زن روز
    www.zanrooz.com/topics/جديدترين-مطالب/ - Translate this page
    زن روز > 'جديدترين مطالب'. دسته بندی: جديدترين مطالب. تاسیس گروه موسیقی بانوان. زهرا عاملی از تاسیس یک گروه موسیقی بانوان توسط خودش و دوستان خبر داد.
    ๑๑ جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا ๑๑
    new-ir2012.blogsky.com/ - Translate this page
    ๑۩۞۩๑ جدیدترین و جالب ترین مطالب روز دنیا ๑۩۞۩๑ - ... به گزارش ایسنا، سرهنگ ابراهیم سعیدی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی به دنبال دریافت گزارش ...
    AhlulBayt News Agency - ABNA - Shia News
    www.abna.ir/ - Translate this page
    Latest News of English Page · Israeli forces arrests a ... جديدترين اخبار نسخه فارسي · انتقادات، نتانیاهو را به ... جدیدترین مطالب صفحات سبز. اخبار فیلم جدید موهن ...
    جدیدترین مطالب خبری روز دنیا | عکس
    www.bo2pic.com/.../جدیدترین-مطالب-خبری-روز-د... - Translate this page
    عکس جدیدترین مطالب خبری روز دنیا : مطالب مرتبط با جدیدترین مطالب خبری روز دنیا رادر این لینک مشاهده نمایید و برای مشاهده آنها کافیست در اینجا کلیک کنید.
    سایت خبری بخوانید - مطالب ابر جدیدترین اخبار جهان
    bekhanid.ir/post/tag/جدیدترین+اخبار+جهان - Translate this page
    18 ژانويه 2012‎ – برچسب ها:خبر روز ،خبر فارسی ،خبر های روز ،خبر های داغ روز ،اخبار روز ،اخبار جدید ،اخبار فارسی ،خبر داغ ،اخبار جهان ،جدیدترین اخبار جهان ،اخبار ...
    سایت خبری بخوانید - مطالب ابر جدیدترین اخبار ایران
    bekhanid.ir/post/tag/جدیدترین+اخبار+ایران - Translate this page
    18 ژانويه 2012‎ – ارسال به 100 درجه کلوب دات کام. روزنامههای صبح امروز ایران مهمترین عناوین خبری صفحه اول خود را به مسائلی همچون زندگی در سایه دكلهای برق،افزایش ...
    مجله خبری شنیده ها | جدیدترین ها را از شنیده ها بخواهید
    www.shenideha.com/ - Translate this page
    آخرین و متنوع ترین اخبار ایران و جهان را در شنیده ها بشنوید. ... با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار شنیده ها در پست الکترونیک خود با خبر بمانید. انتخابات ...
    بروزترین ها | جامع ترین پورتال خبری،فرهنگی،عکس و سرگرمی
    berooztarinha.com/ - Translate this page
    سایت بروزترین ها شامل خبر, عکس های بازیگران,اس ام اس جدید,دانلود آهنگ جدید ... آموزش تضمینی اذیت و آزار کردن دیگران (آخر خنده) این مطلب فقط جنبه شوخی و خنده داره ...
    جدیدترین مطالب خبری | بدو چت
    www.bo2chat.com/detail/جدیدترین-مطالب-خبری - Translate this page
    بدو چت جدیدترین مطالب خبری : مطالب مرتبط با جدیدترین مطالب خبری رادر این لینک مشاهده نمایید و برای مشاهده آنها کافیست در اینجا کلیک کنید.
    جدیدترین مطالب خبری روز دنیا | بدو چت
    www.bo2chat.com/.../جدیدترین-مطالب-خبری-روز... - Translate this page
    بدو چت جدیدترین مطالب خبری روز دنیا : مطالب مرتبط با جدیدترین مطالب خبری روز دنیا رادر این لینک مشاهده نمایید و برای مشاهده آنها کافیست در اینجا کلیک کنید.
    جدیدترین مطالب خبری | بدو فال
    www.bo2fal.com/detail/جدیدترین-مطالب-خبری - Translate this page
    بدو فال جدیدترین مطالب خبری : مطالب مرتبط با جدیدترین مطالب خبری رادر این لینک مشاهده نمایید و برای مشاهده آنها کافیست در اینجا کلیک کنید.
    جدیدترین مطالب جالب | اس ام اس برای همه
    www.radsms.com/tag/جدیدترین-مطالب-جالب - Translate this page
    سفید و مشکی بهترین هدیه برای همسر شما. جدیدترین طرح شال امسال ظرافت ،. جذابیت، لطافت .. قیمت:12000تومان. برای ثبت سفارش و تحویل در محل شما کلیک کنید ...
    جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
    houseinaghaei.blogfa.com/ - Translate this page
    جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی - - جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی. ... به گزارش ایسنا، فرهاد افشارنیا در نشستی خبری تصریح كرد: قوه قضاییه در زمینه اطلاعرسانی ...
    جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان - مطالب ابر جدیدترین اخبار استقلال
    www.bwin90.biz/.../جدیدترین%20اخبار%20استق... - Translate this page
    برچسب ها:جدیدترین اخبار استقلال، مصدومان استقلال، مصدومیت خسرو حیدری، معاینات بالینی، ... 2 خبر از استقلال/ جراحی جباری و آمادگی اکبرپور برای بازی با ملوان ...
    جدیدترین اخبار پرسپولیس - اخبار فوتبال
    www.bwin90.biz/.../جدیدترین%20اخبار%20پرس... - Translate this page
    برچسب ها:جدیدترین اخبار پرسپولیس، آخرین خبر از علی کریمی، آخرین اخبار پرسپولیس، دنبالک ها : اخبار پرسپولیس،. ارسال توسط admin تاریخ : شنبه 8 مهر ...
    جدیدترین خبرهای روز - نویـــن فـــان
    novinfun.mihanblog.com/.../جدیدترین%20خبرهای... - Translate this page
    نویـــن فـــان - وبگــاه تفــریحی و سرگـــرمی - مطالب ابر جدیدترین خبرهای روز - ... وبگــاه نویــن فــان همیشه با جدیدترین و جذابترین مطالب به روز می شود.
    يالثارات - اخبار و مطالب ما در سايت شما (News Feed)
    yalasarat.com/vfhfagiiw.html - Translate this page
    شما می توانيد از اين کانالهای RSS برای نمايش آخرين مطالب سايت خبری انصار حزب الله ... کانالهای RSS ما شامل10 مطلب جديد در هر بخش (مانند آخرين مقالات) و همچنين 10 ... پربيننده ترين عناوين به روايت تصوير, پربيننده ترين عناوين به روايت تصوير ...
    تحلیل گر - عناوین جدیدترین مطالب وبلاگ.
    persiangulf85.blogfa.com/.../عناوین-جدیدترین-مطا... - Translate this page
    تحلیل گر - عناوین جدیدترین مطالب وبلاگ. - خلیج فارس وسیاستهای ... ۶ - آی کیو ی آرکیو را تخلیه کردیم ؛ خوش خبری برای آمریکاییها+عکس(خبر). ۷ - تاسیس استان ...
    جدیدترین مطالب روز شامل: اخبار-دیدنی ها-دانلود-کلیپ-و...
    harroz.loxblog.ir/ - Translate this page
    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین مطالب روز شامل: اخبار-دیدنی ... خبری ویژه. سایت پاربیدا یک سایت مزایده و حراجی آنلاین است که شما می توانید با ثبت ...
    جدیدترین اخبار علمی و مطالب دیگر
    niloonilu.blogfa.com/ - Translate this page
    29 آگوست 2012‎ – جدیدترین اخبار علمی و مطالب دیگر - از شیر مرغ تا جون آدمیزاد (برای ... اگر کلمه عبور شما در این لیست وجود ندارد ، خبر خوبی است اما همیشه در نظر ...
    ايتنا - سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطات
    itna.ir/ - Translate this page
    همکاران سیستم نسل جدید محصولات خود را در نمایشگاه صنعت تهران عرضه میکند · اپراتورهاي ..... نقل و نشر مطالب با ذکر نام سايت خبری فناوری اطلاعات (ايتنا) آزاد است.
    بهترين اخبار راسخون - راسخون - یار همیشه همراه : اخبار
    www.rasekhoon.net/news/ - Translate this page
    کمپانی ماشین سازی فرانسوی پژو جدیدترین ماشین خود، پژو ۳۰۱ را که به عنوان یک خودرو ارزان طراحی کرده است در نمایشگاه ماشین فرانسه معرفی می کند ادامه خبر .
    پزشکی - جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا
    methodicalnews.persianblog.ir/tag/پزشکی - Translate this page
    31 جولای 2012‎ – جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا ..... نتایج این تحقیقات رابطه این ۲ را قوی تشخیص داده و نشانگر این مطلب است که تغییرات در الگوی راه رفتن حتی ...
    جدیدترین عکس ها از آب پاشی دخترا - مطالب خبری جدید و طنز و جوک و اس ...
    shadliq.blogsky.com/category/cat-38/ - Translate this page
    جدیدترین عکس ها از آب پاشی دخترا - مطالب خبری جدید و طنز و جوک و اس ام اس - این وبلاگ جهت سرگرم کردن و شاد کردن شما می باشد.
    جدیدترین مطالب خبری و تفریحی
    www.toopfun.com/.../جدیدترین-مطالب-خبری-و-ت... - Translate this page
    2 ژوئن 2012‎ – جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود. 30 مستند جنجالي ... جزئیات بیشتر این خبر تکان دهنده را در ادامه مطلب تماشا کنید …
    اخبار خوب ایران و جهان - مطالب ابر جدیدترین اخبار ایران
    nicenews.ir/post/tag/جدیدترین+اخبار+ایران - Translate this page
    18 ژانويه 2012‎ – ارسال به 100 درجه کلوب دات کام. روزنامههای صبح امروز ایران مهمترین عناوین خبری صفحه اول خود را به مسائلی همچون زندگی در سایه دكلهای برق،افزایش ...
    معماری نیوز | اخبار دنیای معماری
    memarinews.com/ - Translate this page
    تازه ترين خبرهای معماری نیوز را از طريق پست الکترونيک دريافت کنيد. .... تقریباً شش ماه پیش، رئیس جمهور گرجستان اعلام كرد كه قصد دارد شهری جدید به اسم Lazika ...
    جدیدترین - محرمانه نیوز | Mahramaneh News
    mahramane.com/category/news/ - Translate this page
    محرمانه نیوز | Mahramaneh News. محکومیت توهین به پیامبر ... جدیدترین RSS Feed. تازه ترین عناوین اخبار ... جدیدترین مطالب سایت. پیام رهبر معظم انقلاب به ملت ...
    بولتن نیوز | bultannews.com
    www.bultannews.com/ - Translate this page
    در حالی که صرافی ها یکی از خلوت ترین اوقات خود در سال را می گذرانند فروشندگان و مالکان این ... با اعضای هیأت مدیره خانه سینما، وزیر ارشاد از تدوین اساسنامه جدید این تشکل صنفی توسط سینماگران خبر داد. ... سلسله مطالب بولتن پیرامون دفاع مقدس ...
    جدیدترین های جهان
    news-world.blogfa.com/ - Translate this page
    جدیدترین های جهان - جدیدترین اخبار روز دنیا و جهان را فقط در این وبلاگ ... ... [برای مشاهده کامل مطلب اینجا کلیک کنید !] .... یک سایت خبری دیگه به نام x-news-world-x ...
    جدیدترین مطالب سایت — Farsi Teck News
    persianstube.com/news/.../جدیدترین-مطالب-سایت - Translate this page
    This site may harm your computer.
    دانشمندان ژاپنی می گویند ویتامین E ممکن است در روندی که موجب سلامت استخوان ها در بدن می شود، اختلال ایجاد کند. گروه تحقیقاتی دانشگاه کی او، که نتیجه بررسی های ...

پزشکان بازدید : 12 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
پیش بینی های بهمنی درست از آب درنیآمد!
اخبار اقتصادی روز (9/7/91)
يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 8120
 
پیش بینی های بهمنی درست از آب درنیآمد!
 

رییس کل بانک مرکزی ضمن تکذیب ادعای گروهی از کار‌شناسان اقتصادی مبنی بر اینکه قیمت دلار به ۳ هزار تومان طی روز‌های آینده خواهد رسید، از کاهش روند نزولی قیمت سکه و طلا در بازار خبر داد. بهمنی وی با بیان اینکه نرخ ارز در بازار آزاد به طور یقین طی روزهای آینده با روند نزولی مواجه می‌شود، پیش بینی کرد: نرخ دلار در بازار رسمی تا مرز یک هزار و ۵۰۰ تومان كاهش پیدا خواهد کرد. (خبرگزاری ها ۱۳/۶/۹۱) 

اینها صحبت های بهمنی در سیزدهم شهریور ۹۱ بود و امروز نرخ دلار به ۳۰۰۰ تومان رسید؛ گویا آقای بهمنی پیشگوی چندان خوبی نیستند! 

ظهر امروز یکشنبه قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید و قدیم به یک میلیون و ۱۶۲هزار تومان، نیم سکه به ۵۸۱ هزار تومان، ربع سکه به ۲۹۱ هزار تومان، سکه گرمی به ۱۵۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۱۱۷ هزار و ۷۳۰ تومان و هر اونس طلا در بازار جهانی به ۱۷۷۲ دلار رسیده است. 

*** 

آشفتگی بازار ارز عمدی است؟! 

این روزها و با ۳۰۰۰تومانی شدن دلار، برخی بر این اعتقاد هستند که این آشفتگی بازار ارز عمدی است. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به گزارشات مسئولان اجرایی کشور به مجلس به لحاظ ذخایر ارزی و فروش نفت مشکل آنچنانی نداریم، گفت: وضعیت نابسامان بازار ارز را ناشی از ناتوانی نمی دانم بلکه بازار مدیریت نمی شود و رئیس جمهور تعمدا بازار را آشفته نگه داشته است. 

البته گفتنی است که آقای الیاس نادران دلیل و سندی برای اثتبات این ادعایش ارائه نگرد!
*** 

مرغ ها در معرض بی خانمان شدن؟! 

گویا این روزها احتمال بیخانمان شدن مرغ ها نیز وجود دارد! 

عباس پاپی زاده - سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس- با بیان اینکه هم اکنون حدود ۲۵ درصد از مرغداری‌های کشور به دلیل مدیریت ضعیف دولت در هدفمندکردن یارانه‌ها در آستانه تعطیلی قرار دارند، گفت: م"جلس به عملکرد وزیر جهادکشاورزی در این بخش نمره قبولی نمی‌دهد." 

ایشان همچنین گفت: " براساس شواهد و مدارک موجود هم اکنون درحدود ۲۵ درصد از مرغداریهای کشور به دلیل مدیریت ضعیف دولت در هدفمندکردن یارانه ها و همچنین گران شدن نرخ حاملهای انرژی درآستانه تعطیل شدن هستند." 

*** 

صادرات نفت ايران مانند ماه‌هاي گذشته است 

وضعیت فروش نفت کشور اثبات کننده این موضوع است که تحریم ها تاثیری در فروش این طلای سیاه نداشته اند؛ مدير امور بين الملل شركت ملي نفت ايران در مورد روند نوسانات قيمت نفت، با بيان اين‌كه نمي‌توان قيمت نفت را پيش‌بيني كرد، گفت: "نوسان قيمت نفت بستگي به عوامل مختلفي دارد و نمي‌توانيم بگوييم يك عامل به طور مشخص باعث افزايش يا كاهش قيمت مي‌شود." 

البته شاید هم ترسیده اند پیش بینی کنند و یک وقت پیش بینی هایشان مثل پیش بینی های بهمنی درست از کار در نیآید! 

خطیبی در پایان با تاكيد بر اين‌كه روال صادرات نفت ايران مانند گذشته است، اظهار كرد: "روال صادرات نفت مانند ماه‌هاي قبل است و صادرات مانند گذشته انجام مي‌شود."

پزشکان بازدید : 11 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

صرافی‌ها: فقط می‌خریم!

روند افزایشی قیمت دلار به‌گونه‌ای است که به گفته صرافی‌ها، آنها برای جلو‌گیری از ضرر و زیان تنها خریدار دلار هستند و کمتر این ارز را می‌فروشند.

یک‌شنبه 9 مهر 1391 ساعت 14:59

 

 

به گزارش پارس به نقل از فارس ،با افزایش روزانه قیمت‌ها در چند روز گذشته، فروش برای صرافی‌ها نوعی ریسک و زیان است و به همین دلیل تنها خریدار ارز هستند.

شاهد این مثال هم اینکه در چند دقیقه‌ای که از حضور ما در یک صرافی‌ می‌گذشت و دو نفر در همان چند دقیقه حدود 2 هزار دلار به صراف فروختند، وقتی فردی برای خرید دلار مراجعه کرده بود، آقای صراف گفت: دلار نداریم.

همان آقای صراف می‌گفت: در این چند روز اخیر دلار به قیمت کمتر فروختیم اما با قیمت بیشتری باید بخریم؛ اگر در این چند روز صرافی را تعطیل کرده بودیم یک میلیارد تومان ضرر نمی‌کردیم.

یکی دیگر از صرافی‌ها در پاسخ به این سوال ما که دلار باز هم افزایش خواهد یافت، می‌گوید: معلوم نیست که در روزهای آینده قیمت‌ها چه روندی خواهند داشت. مشخص نیست که دولت چه کاری می‌خواهد انجام داهد. از وقتی این اتاق معاملات ارزی راه افتاده قیمت‌ها افزایش یافته است.

این صراف 500 دلار را با قیمت هر دلار 2850 تومان و 1000 دلار را 2860 تومان می‌خرید. البته برخی صرافی‌ها قیمت کمتری پیشنهاد می‌کردند. از 2820 تومان تا 2850 تومان.

یکی دیگر از صراف‌ها دلار را به قیمت 2880 تومان می‌خرید ولی فروش نداشت. وقتی از این صراف شرایط بازار را پرسیدیم، گفت: این وضعیت موقتی است و روند بازار تغییر خواهد کرد.

همانطور که ذکر شد، اغلب صرافی‌ها خریدار دلار هستند و فروش چندانی ندارند ولی وقتی از یکی از صرافی‌ها پرسیدیم که دلار را با چه قیمتی می‌فروشید، گفت: 2960 تومان.

در واقع برای هر دلار حدود 100 تومان تفاوت قیمت در خرید و فروش وجود دارد.

نکته قابل توجه حضور پررنگ دلالان ارز در بازار و گران‌تر خریدن دلار نسبت به صرافی‌ها بود. به طوری که یکی از دلالان دلار را تا 2920 تومان پیشنهاد می‌کرد. فعالیت برخی دلالان تا حدی است که برخی از آنها برای تسهیل مبادلات از دستگاه های کارت‌خوان سیار استفاده می‌کردند.

یکی دیگر از دلالان خرید دلار را تا 2910 تومان پیشنهاد می‌کرد.

فعالیت این افراد بیشتر در کنار صرافی‌ها است و معمولا قیمت بالاتری برای خرید ارز از مشتریان پیشنهاد می‌کنند. در میدان فردوسی و صرافی‌های اطراف این خیابان نسبت به روز‌های گذشته تعداد بیشتری از دلالان ارز حضور دارند و هر کسی که از کنار آنها می‌گذرد کلمه "دلار، دلار " را می‌شوند. کلمه‌ای که تا چند هفته پیش کمتر شنیده می‌شد.

به نظر می‌رسد در آشفته بازار ارز و عوامل اقتصادی و غیر اقتصادی افزایش قیمت، حضور دلالان در ایجاد التهاب بیشتر تاثیرگذار است. شاید، اقداماتی که همانند سال گذشته انجام شد و برخورد انتظامی با دلالان صورت گرفت،بتواند از رشد بیش از پیش قیمت‌ دلار و التهابات بکاهد.

تعداد صفحات : 40

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 328
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 846
  • بازدید کلی : 12,337